Dag 2 van de reis

8 augustus 2017 - Middelburg, Nederland

Vandaag dag 2 iets later begonnen, wel 9 hele minuten 6:39 uur.

Precies net al gisteren 30 minuten bezig geweest.

Vergeet je niet te ontspannen, gebruik de innerlijke glimlach hiervoor.

"Mijn lichaam is in het universum, het universum is in mijn lichaam en het universum en mijn lichaam is 1"

Hou vol het is we hoeven nog maar 98 x........

Groet van de reisleider

1. Elly Weeland:
    8 augustus 2017
    Om 6.55 begonnen en om 7.20 dacht ik dat het af was. Maar ik was nog iets vergeten...morgen beter. Ik vind het nog wel moeilijk me te blijven concentreren..
  2. Ilse van Haneghem:
    8 augustus 2017
    De dag kan hier ook weer beginnen. Het begint er na al die workshops nu eelnin te zitten. Alleen bij het oogsten van de qi nog ern spiekbriefje nodig. Fijne dag allemaal
  3. Loeki van Doorn:
    8 augustus 2017
    Van 7 tot 7.30u de oefeningen gedaan. Was een stuk rustiger in mijn hoofd waardoor het veel beter aanvoelde. Nog afentoe spiekbriefje gebruiktEen fijne dag allemaal
  4. Frans hagenaar:
    8 augustus 2017
    Vandaag de tweede keer gedaan. Om 7.15 gestart tot 7.50. Fijne manier om de dag te beginnen, vooral de aandacht bij je eigen lichaam houden
  5. Joke Schreurs:
    8 augustus 2017
    Wel wat later in de ochtend begonnen. Met filmpje van Chinyu Lin. Dat wilde ik graag proberen. Ging helemaal geweldig. Veel trillingen in linkerbeen. succes allemaal
  6. Ilse van Haneghem:
    8 augustus 2017
    Leuk om even te kijken waarom je dit ook weer deed: https://www.youtube.com/watch?v=e8QSe1bkJRM. Motivatie van de meester zelf ;-)
  7. Joke Schreurs:
    8 augustus 2017
    Bedankt voor de tip Isle. Heb net even gekeken.
  8. Brigitte Buyle:
    8 augustus 2017
    Vanaf morgen ben ik 5 dagen naar een chöd retraite in Huy. Het kan lijken dat ik niet meer meedoe, geen toegang tot computer. Toch ben er zeker van dat ik elke dag wat tijd voor mezelf zal hebben. Wie weet versterken chi kung en chöd elkaar. Het beste zal zijn minuut per minuut leven, net als de aandacht op de ademhaling en en de meditatieve bewegingen van chi kung en niet teveel verwachtingen koesteren ;-}
  9. Ria Traas:
    8 augustus 2017
    Vanavond tweede keer; even weer tot jezelf komen na drukke werkdag.
    Ging iets beter qua concentratie dan gister.Iedereen een fijn avond!;))