De eerste dag van de 100 dagen reis

7 augustus 2017 - Middelburg, Nederland

Mijn eerste dag van de 100 dagen reis zit erop.

Vandaag precies 1/2 uur , begonnen om 5.30 uur.

Is even wennen die tijd maar als je eenmaal de verbinding met de Universele energie hebt gemaakt dan zit je er helemaal in.

Succes met jullie eerste dag!

Geef even jullie ervaringen door, zodat we die met elkaar kunnen delen.

Hier wellicht nog een ondersteuning:

Groet 100 dagen reisleider Pierre

1. Elly Weeland:
    Goeiemorgen reisgenoten
    Ook mijn eerste reisdag zit er op. Mijn reis was van 7.00 tot 7.25 uur...
    Groeten Elly
  2. Nell van Hartevelt:
    7 augustus 2017
    dag 1 : 6.35 tot 7. 15 nog even en ik mag aan de koffie !
    fijne dag allemaal
  3. Ilse van Haneghem:
    Goeiemorgen allemaal
    Ook mijn eerste bolletjecis ingekleurd. In vrolijk oranje!
    Fijne dag allemaal!
  4. Joke Schreurs:
    7 augustus 2017
    Mijn eerste dag : 6.00 eerst een meditatie en even wakker worden. Om 7.00 mijn eerste dag. Succes allemaal.
  5. Joke Schreurs:
    7 augustus 2017
    Een mooie dag om de 100 dagen challenge te beginnen. Vanavond volle maan. ...Ik luister dan ook naar de volle maan meditatie van Frank Bruininl. ( de moderne sjamaan, te vinden op Facebook.
  6. Loeki van Doorn:
    7 augustus 2017
    Vanmorgen om 05.20u begonnen. Beetje gehaast om 30min voor eten en douchen te blijven. Daardoor natuurlijk weinig concentratie Was wel goed on er weer in te komen! Ga dus niet meer voor m'n werk dit doen.
  7. MARLEEN SIMOENS:
    7 augustus 2017
    Vandaag 7/8/2017 van 06h40 tot 07h40 begonnen met de 100 dagen challenge.
    Ging veel sneller als ik dacht. Had mij gisteren al een uurtje voorbereid met mijn recorder.
    Wishing "Attention and discipline to all of us ". "Good luck on your 100 day journey"
  8. Ria Traas:
    7 augustus 2017
    Mijn eerste dag zit r ook op!!Morgen weer!Iedereen een fijne reis!
  9. Brigitte Buyle:
    8 augustus 2017
    maandag geen tijd gehad. Eindelijk om 22u even tijd voor mezelf en springforce chi kung.
    nu, goed om toch nog de gelegenheid te nemen om de oefeningen te doen, maar Pierre indachtig, niet te streng voor mezelf en niet te lang. Een van de dingen die Pierre zei aan den lijve ondervonden : het werkt activerend : wat heb ik moeite gehad om in slaap te vallen, net alsof ik voor het slapen gaan een kop koffie had gedronken. Als iemand nog dacht dat dit peanuts was dan is het de moeite waard om te ervaren wat chi kung voor het slapen gaan doet. (Ervaren is soms nuttig om vertrouwen te ontwikkelen in het effect van wat je doet ;-} )
    groetjes