Dag 14

21 augustus 2017 - Ibbaganuwa, Sri Lanka

Dag 14, 2 weken, heerlijk 35 intens de SFQ kunnen doen, midden in de hotel kamer was net donker om 18:30 uur.

het wordt steeds makkelijker om het in te plannen en me te bewegen om iedere dag vol te houden.

hopelijk lukt het bij jullie ook steeds beter.

Nog 2 keer in Sri Lanka, donderdag alweer onderweg naar huis, al om 5:00 uur vertrekken, miet dan ergens tussendoor de tijd vinden om te doen.

Succes allemaal! Groet Pierre

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nell van Hartevelt:
    22 augustus 2017
    Dat gaat vast lukken Pierre! Ik ben benieuwd hoe het alle anderen vergaat....belangrijk is hoe je het in je eigen leven van dit moment kunt toepassen: goed- beter- best!
    Mij gaat het goed af, lichamelijk weer wat sterker dus het staan is beter vol te houden! succes met doorzetten allemaal, groetjes, Nell
  2. Joke Schreurs:
    22 augustus 2017
    Wat fijn Pierre dat je ondanks een druk vakantie schema de tijd kan vinden om SFQ te doen. Ook ik krijg het steeds beter ingepland. ' s morgens en 's avonds een keer. Nog een paar fijne dagen.
  3. Elly Weeland:
    22 augustus 2017
    Gaat goed hoor. Ik verkeer in de luxe positie om zonder haast s morgens vroeg sfq te doen. Vind ik fijn om de dag te beginnen. Pierre goede terugreis!
  4. Elly Weeland:
    23 augustus 2017
    Dag 17 alweer! Vanochtend kon ik me heel goed concentreren. De energie was krachtig. Ik kreeg na afloop sterke pijn in mijn zwakke plekken maar die ebde ook weer weg gelukkig haha. Een goed teken dus. Een fijne zomerdag allen!
  5. Ilse van Haneghem:
    23 augustus 2017
    Ik ben net als Elly zo gelukkig dat ik mijn tijd zelf kan indelen en de dag ermee kan beginnen. Heerlijk! Alleen zal ik als het weer wat drukker wordt, wel wat vroeger moeten opstaan. Maar dat komt wel goed.
    Pierre, geniet nog van je laatste dagen in Sri Lanka en de rest fijne dag!
  6. Nel Terhaag:
    23 augustus 2017
    Meestal doe ik mijn Spring Forrest .'smorgens als ik opsta vind ik het fijnst om 7.30 uur. Er zit op dit moment geen werkdruk om op tijd ergens te zijn. Ik neem de tijd ervoor. Ik ervaar van alles ik heb een keer gehad dat ik mij na afloop niet lekker voelde ik moest gaan liggen. Ik voel het stromen de ene keer meer als de andere keer. Ik kan me wel steeds beter concentreren. Gisteren werd ik heel emotioneel tijdens de oefening. Ik heb het gewoon laten zijn
    Gr. Nel