Dag 13

20 augustus 2017 - Galle, Sri Lanka

Heb helaas de verkorte versie kunnen doen, maar wel heel intens.

Voelde enorm veel energie en energetische verbinding met een aantal uit de groep.

Ria, Nell,Elly en Ilse hebben mij energie kunnen geven en wederzijds teruggegeven.

Vanavond weer de oefeningen doen , morgen proberen het s'ochtens op te pakken, zit nu 3 dagen aan strand in Galle.

1. Loeki van Doorn:
    Dag 14
    Vanmorgen ong.40 min oefeningen gedaan buiten. Ging erg lekker. Bij oef 7 weer liefde het universum ingestuurd. Ineens begonnen mijn handen en vingers heel erg te tintelen. Heel verrassend! Ga ik dan toch de energie beter aanvoelen??
    We zijn al weer 2 wkn onderweg dus het groeit kennelijk!
    Succes allemaal en vooral doorgaan
  2. Nell van Hartevelt:
    20 augustus 2017
    Kijk eens aan Pierre, de verbondenheid over de lange afstand is er zo duidelijk. :) Zelf doe ik 2 of 3 sessies per dag, stel me open voor het universum want heb het opnemen van genezende energie nog erg nodig .......En wat een geweldig resultaat voor Loeki! Aan den lijve ondervonden: daar waar je aandacht gaat vloeit de Qi, nu hoef je het alleen nog maar verder te laten groeien.
  3. Mo van Versendaal:
    20 augustus 2017
    Wat een mooie ervaringen van verbinding mensen prachtig wat een bevestiging
    Vandaag laat op gang had een familiefeest en loge´s en was wat gaar Vanmiddag in de tuin, de zon op mijn gezicht, de wind die streelt en de blaadjes die fluisteren ...een moment voor jezelf ipv ik moet weer mijn oefeningen doe Als snel stroomde de energie, wat een kado toch weer Steeds groeiend naar meer verbinding, rust en helderheid uitwisseling van energie en zo fijn te weten dat we samen op weg zijn
  4. Ilse van Haneghem:
    20 augustus 2017
    Geweldig inderdaad dat die verbinding zo werkt. Naar zowat het andere eind van de wereld. Fantastisch!
  5. Elly Weeland:
    21 augustus 2017
    Dag 15. Blij dat ik aan deze SFQ meedoe. En ik ga steeds meer verandering voelen. Fijn om jullie te kennen! Een mooie dag!
  6. Ilse van Haneghem:
    21 augustus 2017
    Dat is zeker wederzijds, Elly ! Ook ik heb weer genoten vandaag. Fijne dag allemaal
  7. Joke Schreurs:
    21 augustus 2017
    Mooi dat er al zoveel energie komt. Ook ik doe 2 sessies op een dag. Laat op de avond boel ik de meeste energie stromen. Gisteravond waren mijn handen zo warm dat ik ze op mijn zere knie heb gelegd. Ik voelde energie mijn knie in gaan. Vanmorgen waren de klachten een stukje minder. Ga dit vanavond weer proberen. Allemaal weer een fijne dag.
  8. Joke Schreurs:
    21 augustus 2017
    Weet iemand hoe de "verbindings zin" luid waar Pierre het een paar dagen geleden over had?
  9. Ilse van Haneghem:
    21 augustus 2017
    Bedoel je: "Mijn lichaam is in het universum. Het universum is in mijn lichaam. Het universum en mijn lichaam is een"?
  10. Ria Traas:
    21 augustus 2017
    Afgelopen dagen weer heerlijk 's avonds SFQ gedaan.Ook ik ga meer veranderingen voelen.Is goed vol te houden.Wat een energieboost krijg je ervan!!Fijne avond allemaal;))
  11. Frans hagenaar:
    21 augustus 2017
    Vanochtend weer de sfq gedaan, tot aan de laatste oefening heb ik warme energie ervaren, daarna sloeg hij om in koude energie, waar ik nog een halfuur last van had
  12. Joke Schreurs:
    21 augustus 2017
    Isle op dag 12 heeft Pierre het over verbinden met een verbindingszin die je kunt gebruiken om een guide aan te roepen. Pierre roept Chunyi aan als guide. Maar ik weet de verbindingszin niet. Iemand wel???
  13. Joke Schreurs:
    22 augustus 2017
    Dag 16. Vanmorgen weer heerlijk mijn oefeningen gedaan. Begin steeds meer energie te voelen maar ook emoties. Af en toe een traantje wegpinken. Dat hoort erbij denk ik.