Dag 12

19 augustus 2017 - Kandy, Sri Lanka

Ook weer S'avonds de SFQ gedaan, 35 minuten.

Zat er heel goed in, de energie stroomde door heel mijn lichaam.

Nog connectie gezocht met jullie, ook enkele kunnen vinden in de verbinding.

Als je je verbind met de verbindingszin kan/mag je ook nog een guide aanroepen die jou begeleid met je oefeningen. Ik zelf roep regelmatig de energie van Chunyi Lee op.

ga zo lekker door al bijna 2 weken!

groet vanuit Sri lanka van Pierre

1. Elly Weeland:
    19 augustus 2017
    Dagen 11, 12 en 13 zitten er op. Gaat goed. Krijg steeds meer rust in mijn lichaam..
  2. Loeki van Doorn:
    Dag 13
    Vanmorgen 25 min de oefeningen gedaan. Ging lekker met het bewust yin en yang energie ophalen en liefde de cosmos insturen. Iedereen weer veel succes en plezier vandaag!
  3. Ilse van Haneghem:
    19 augustus 2017
    Dag 13 alweer. Ik doe de laatste dagen wat oefeningen van mijn vertrouwde qigong voor ik aan de spring forest begin. Die zitten verankerd in m'n systeem en ik miste ze ook. Pierre, ik ben heel erg benieuwd hoe dat nou precies zit met die verbinding. Wat bedoel jij als je zegt dat je enkele hebt kunnen vinden? Hoe merk je dat? Zijn die mensen dan tegelijk met jou bezig?
    Een fijne dag allemaal!
  4. Brigitte Buyle:
    prachtig verhaal met chi kung : https://youtu.be/fmMNlmn1DPc
    een "must see". Nu heb ik zal zeker geen reden meer hebben om geen oefeningen te doen. Misschien kunnen we er iets gezamenlijk mee doen niet alleen voor onszelf maar ook voor anderen.
    chi kung gedaan lekker op 't gemak
    vele groten allemaal
  5. Nell van Hartevelt:
    19 augustus 2017
    Vandaag weer heerlijk buiten gestaan 35 minuten, zon in de rug, heerlijk! De focus op vooruitgang. Wanneer je je een-maakt met de universele Qi van de kosmos, kun je steeds meer de aanwezigheid van anderen voelen, dat is geen abracadabra maar de werkelijke aanwezigheid van Qi in en om ons heen. Het ondersteunt je inlevingsvermogen en verbondenheid met anderen. Nog een kadootje aan jezelf. Ik schrijf nu een stuk over Qi, als inleiding voor de cursus: Je eigen handen als sleutel tot een gezondere energiebalans. De Russische fysicus Yury Kronn schrijft in the Optimist over energie. Slechts 4 % is alles wat we kunnen, zien, horen, bouwen, organiseren, meten en weten. Dan is er nog de 96% die we niet zien, maar alles bepaalt...welkom in de nieuwe werkelijkheid! Waar spiritualiteit en wetenschap elkaar ontmoeten. Energetische geneeskunde is de sleutel tot een gezondere toekomst. En wij zijn er onderdeel van! Een goede dag allemaal.....