Dag 10 en 11

18 augustus 2017 - Kandy, Sri Lanka

Dag 10 en 11 s'avonds gedaan na lange reis en excursie dagen.

20 tot 25 minuten volstaan tot nu toe.

Fijn om de discipline voor jezelf te hebben en te houden.

de oefening waarbij je de 2 energieen mengt visualiseer hierbij dat je de nieuwe energie in je lichaam beweegt, beginnend in je hoofd en langzaam naar beneden naar je voeten. Je kan dan het gevoel gaan krijgen of je zweeft.

volhouden we zijn nu al bijna 2 weken onderweg!

Ik lees dat er al mooie dingen met jullie aan het gebeuren zijn, top

Groet Pierre

1. Brigitte Buyle:
    18 augustus 2017
    tja , ik heb nu nog 1 week vakantie. tijd genoeg om er mezelf in te gooien. achteraf zal het puzzelen zijn om tijd te vinden.
    ik word zeer benieuwd naar de kleine universum meditatie. kan ik die van "Spring Forest Qigong, level 1 for health, p 97 zomaar proberen te doen?
    En moet die altijd na een oefeningenreeks of mag die later op de dag?
    groetjes
    Brigitte
  2. Joke Schreurs:
    18 augustus 2017
    Ik blijf in de ochtend wat moeite houden met de concentratie. In de middag en zeker 's avonds is die helemaal goed en voel ik ook veel meer energiestroming. Deze tijden liggen mij beter denk ik? ? Allemaal weer veel succes.
  3. Loeki van Doorn:
    19 augustus 2017
    Dag 12
    Vrijdagmiddag 45min oefeningen gedaan. Ging lekker. Bij oef 2 was ik heel bewust bezig met het om en om ophalen van de yin en yang energie, wat veel sterkte voelde dan zonder dat bewust zijn. Bij oef 7 visualiseerde ik weer bij het uitademenen dat ik liefde het universum instuurde wat een positief gevoel gaf.