Dag 9

16 augustus 2017 - Habarana, Sri Lanka

Gisteren avond weer sessie van 20 minuten gedaan.

S'morgens te weinig tijd vroeg weg op excursie.

De 10 de keer zal ook s'avonds moeten, andere dag om 6:30 ontbijten om vroeg te verkassen naar volgend hotel.

Maat blijf het net als jullie volhouden.

geweldig dat het gaat! Super.

1. Loeki van Doorn:
    Dag 10
    Vanmiddag de oefeningen gedaan ong. 45min. Heb weinig concentratievermogen deze periode en kan me dus slecht op de energie focussen en dat visualiseren. Ik houd mezelf voor dat de energie er gewoon is en blijf stug doorgaan met de oefeningen. Ze geven wel een lekker rustmoment op de dag. Tot morgen weer allemaal en Pierre geniet nog lekker van je vakantie!
  2. Ilse van Haneghem:
    16 augustus 2017
    Ik heb vandaag ook de oefeningen vanmiddag gedaan omdat het door omstandigheden vanmorgen niet ging. Ik vind het 's morgens toch een stuk fijner. Minder moeilijk focussen. Overdag heb je veel meer aan je hoofd. Morgen weer lekker gewoon meteen na het opstaan. Fijne dag nog allemaal
  3. Brigitte Buyle:
    16 augustus 2017
    het gekke is hoe langer de sessie , hoe rustiger en energieker ik me voel. (vandaag tijd gemaakt voor 1u15) Ik wilde nog eens op de video van chunyi lin via wetransfer kijken of ik de oefeningen nog wel helemaal goed deed, maar de video was blijkbaar weg.
    veel plezier Pierre
  4. Loeki van Doorn:
    17 augustus 2017
    Dag 11
    Vanmorgen 35 min de oefeningen gedaan. Kwam af en toe een traantje los. Bij oefening 7 visualiseerde ik dat ik bij elke uitademing liefde het universum in bracht. Dat voelde echt super goed Ga ik morgen weer doen. Veel plezier vandaag en succes met de oefeningen!