Dag 8

15 augustus 2017

Nummer 8 door het reisschema s'avonds gedaan 30 minuten heerlijk op mijn riante balkon met uitzicht op verlicht zwembad en de zee op de achtergrond, wat een energie

hou vol en ga door het is het kado aan jezelf

1. Loeki van Doorn:
    15 augustus 2017
    Vanmiddag buiten de oefeningen gedaan. Was erg moe en concentratie niet zo best. Toch lekker gevoel dat ik ze gedaan heb. Morgen weer beter!
    Groetjes en tot dinsdag !
  2. Elly Weeland:
    15 augustus 2017
    Vanochtend héél vroeg, nog voor zessen, de SFQ gedaan. Met veel effect... daarna ben ik vanwege donker en nat weer nog een uur gaan slapen. Dit was op dag 9...
  3. Nell van Hartevelt:
    15 augustus 2017
    Gisteren (dag 8) was het bij mij ook bijna middag toen ik heerlijk buiten de SFQ heb gedaan, de hele serie zonder kloppen op mijn ribben :) en ook nog niet gedraaid.
    Vanochtend boven voor het open raam gebleven, zeer regenachtig hier. Het doet me heel goed, doe in de loop van de dag ook nog een aantal keer oefeningen maar ja dat ben ik zó gewend dat het een gemis is als ik het niet doe !
  4. Jos Heerkens:
    15 augustus 2017
    Nog steeds om 7.00 uur s'morgens. Het gaat goed, ook op de 9e dag en ik begin er echt de lol van in te zien. Nu de oefeningen er beter in zitten, loopt het ook soepeler. Dat oefenen in groepjes was een goed idee (ook al vind ik dat meestal niks). Pierre, hoewel wij hier in de regen zitten, wens ik je toch een fijne tijd bij je zwembad, mooi weer en zee en ongetwijfeld ook nog eens lekker eten.
    Groetjes voor iedereen,
    Jos
  5. Loeki van Doorn:
    15 augustus 2017
    Vanmorgen lekker aan Baalhoek de oefeningen gedaan. Was lekker totdat het te hard ging regenen Toch n goed gevoel aan de 9e dag van onze challenge overgehouden Fijne dag weer allemaal!
  6. Joke Schreurs:
    15 augustus 2017
    Gistermorgen (dag 8) ging niet zo fijn. Kwam slecht in mijn concentratie en voelde wring energie stromen. Gisteravond nogmaals de oefeningen gedaan en dat ging stukken beter. Heb er heerlijk op geslapen.
    Vandaag (dag9) met muziekje de oefeningen gedaan . Zat goed in de concentratie en voelde vanalles stromen.
    Ondanks de regen allemaal een fijne dag.
  7. Mo van Versendaal:
    15 augustus 2017
    Hee allen Even niet gereageerd door omstandigheden Ben blij dat ik de reis ben aangegaan!! Het stimuleert echt om het zo samen te doen ook al is het op afstand
    De eerste dagen steeds om 7 uur gestart maar ben aan het experimenteren gegaan ...dat zit in me!! haa In de middag in de tuin zondag en maandag ooh jee wat een kado Ik pas het in mijn dag in zoals het uitkomt dit voelt fijn voor mij Geen druk van ik moet de SFQ nog doen nee tijd voor mezelf!
    De ene dag is de andere niet wat concentratie betreft en daarnaast doet het toch zijn werk Hou vol allemaal hoor ik sta met mijn spandoek aan de kant voor aanmoediging!
    Pierre wat ben je een kanjer dat je ons mee op reis wil nemen ook al zitten we in de regen en jij op je zonvoergoten balkon met uitzicht ...
    Zo ook Nell ...dapper hoor met al die gekneusde ribben
  8. Ria Traas:
    15 augustus 2017
    Net weer klaar met SfQ;zat goed in mijn concentratie.Voelde lekker de energie stromen!
    Allemaal een fijne avond;))
  9. Elly Weeland:
    Goeiemorgen allemaal
    Deze 10e dag begon voor mij met een stram lijf. Na de SFQ oefening gaat het beter maar ik heb vandaag wat meer nodig. Dus dan zal ik me fijner voelen..
  10. Mo van Versendaal:
    16 augustus 2017
    Vandaag lekker vroeg begonnen 40 minuten bezig geweest wat moeite met concentratie maar viel er op een gegeven moment door Zo helder de dag in dus door de SFQ
  11. Nell van Hartevelt:
    16 augustus 2017
    Goed bezig allemaal! 10e dag nog 9 van deze "blokjes" te gaan..
    Houden jullie zelf je ervaringen bij? Dat kan je een mooi inzicht geven wat betreft de invloeden van buitenaf....dag van de week, wel of niet aan het werk, dat soort invloeden.
    Leerzaam! Ik kies ook een goed moment, vaak nog in de ochtend, lekker buiten en als het regent in mijn tuinhuis met de deuren open. Vandaag weer veel zonne-energie opgenomen, fijne dag allemaal :)
  12. Joke Schreurs:
    16 augustus 2017
    Een gezegde op mijn boeddhistische kalander:
    geven en ontvangen zijn twee polen van dezelfde energie...
    Ook ik doe de oefeningen op mijn eigen tijd. 'Morgens vroeg werkt voor mij niet. Later op de ochtend of zelfs op de dag voel ik tijd en ruimte. Vanmorgen ontspannen mijn oefening gedaan. Ik merk dat ongemerkt tijd voorbij gaat. Nu 45 minuten gaat super. Vanavond een kortere versie ook dan boel ik veel energie stromen. Het wordt steeds leuker en fijner om te doen. Veel succes allemaal.
  13. Joke Schreurs:
    16 augustus 2017
    Op mijn Facebook pagina heb ik een filmpje gedeeld van Yuantong Liu , rolling the spin practice. Interessant. .