Dag 17

23 augustus 2017 - Hikkaduwa, Sri Lanka

Dag 17 een hele korte sessie van 10 minuten kunnen doen

1. Loeki van Doorn:
    Dag 18
    Vanmorgen weer lekker een half uur lang de oefeningen gedaan. Stond buiten in het zonnetje en het voelde heerlijk, m'n handen tintelden en een zalige rust kwam weer over me.
    Allemaal weer succes en een liefdevolle dag!
  2. Nell van Hartevelt:
    24 augustus 2017
    Vanmorgen vanaf 8u45 in de Braakman gestaan, geweldige rust en veel energie gevoeld, heerlijk. Tot 9u30 bezig geweest met SFQ en daarna nog heerlijk de GuoLin loop gedaan.
    fijne dag allemaal en Pierre een goed thuisreis gewenst! :)
  3. Joke Schreurs:
    24 augustus 2017
    Ook vanmorgen weer mijn oefeningen gedaan. In alle rust heerlijk. Weer veel energie gevoeld vooral in mijn handen.
    Nell ik ben ook wel nieuwsgierig naar de GuoLin loop.
  4. Loeki van Doorn:
    Dag 19
    Vanmiddag 25 min sfq gedaan. Ik was nog erg moe waardoor de concentratie minder was. Toch voelde het weer lekker!
    Ik lees dat jullie ook vaak een positief gevoel hebben bij de oefeningen. Dus... lekker doorgaan en tot morgen!!
  5. Ilse van Haneghem:
    25 augustus 2017
    De oefeningen geven inderdaad steeds meer een positief gevoel. Hoewel ik het 's morgens na het opstaan het allerfijnst vind, heb ik gemerkt dat het niet heel erg is om het op een ander tijdstip te doen. Liever dat dan gestrest aan de oefeningen beginnen omdat ik eigenlijk te weinig tijd heb. Het is juist heerlijk om de tijd te nemen om er echt van te genieten. En dat lukt prima
    Fijne dag allemaal
  6. Ilse van Haneghem:
    25 augustus 2017
    Ik zie net dat ik mijn reactie van vandaag per ongeluk bij dag 15 en 16 heb geplaatst. Nou ja, het is in elk geval om elke dag even contact te hebben en de verbondenheid te voelen.
    Fijne dag
  7. Elly Weeland:
    26 augustus 2017
    Dag 20!! Gaat heel goed. Ik heb wel ondervonden dat ik na de SFQ niet de 8 brokaatoefeningen moet doen.. die grens ken ik nu dus ook. Energie verdelen . Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben. Op naar de derde decade!
  8. Ilse van Haneghem:
    26 augustus 2017
    Ook hier gaat het steeds beter. Ik begin de energie steeds beter te voelen.
    Geniet allemaal van deze zonnige dag!