Dag 7

13 augustus 2017 - Anuradhapura, Sri Lanka

Nummer 7 , het gaat steeds beter met het inpassen in het reis schema, heden morgen vertrekken we om 8:00 uur naar de noord oost kust van Sri Lanka. Om 7:30 ontbijten.

Ben daarom om 6:00 begonnen ( op mijn vakantie maar ja voor het goede doel " je zelf") eerst de 11 losmaak oefeningen gedaan en daarna 20 minuten de SFQ.

Zat er ook meteen in en de energie stoomde volop, je gaat echt merken dat het met de dag meer met je gaat doen.

hopelijk is het voor allen nog steeds vol te houden.

morgen zal ik me verbindende jullie allen, kijk of je de extra energie ook voelt.

hou vol en ga door het is het kado aan jezelf

1. Elly Weeland:
    13 augustus 2017
    Dag 7 gaat goed. Ik voel wel dat ik nog een en ander uit mezelf heb op te ruimen
  2. Joke Schreurs:
    13 augustus 2017
    Yes 1 week al voorbij. En wat gaat het goed. Vanmorgen mijn oefeningen weer gedaan. Heerlijk buiten. Had wel wat moeite met concentratie maar voelde wel energie stromen.
    Pierre wat een mooie foto's en verhalen ik genoeg ervan. Fijne reis nog.
  3. Joke Schreurs:
    13 augustus 2017
    Nu naar mijn yogales. Wat heerlijk om zo de zondag te beginnen.
  4. Loeki van Doorn:
    13 augustus 2017
    Vanmorgen lekker 40min geoefend. Concentratie was soms wat weg, maar het was weer heerlijk rustgevend. Gewoon doorgaan dus!
    Pierre geniet nog lekker van je vakantie en de andere van de mooie zondag!
  5. Ilse van Haneghem:
    13 augustus 2017
    Ik vind het tot nu toe geen probleem om het vol te houden. Maar ik moet wel zeggen dat ik het momenteel erg rustig heb met mijn werk. Ik ben benieuwd hoe het gaat als het drukker is of als ik ergens vroeg moet zijn. Maar voorlopig is de eerste week goed gegaan.
    Fijne dag allemaal.
  6. Elly Weeland:
    14 augustus 2017
    Dag 8 alweer...vanochtend vroeg lekker buiten SFQ..
  7. Ria Traas:
    14 augustus 2017
    Ondanks knallende hoofdpijn toch SFQ gedaan...en zowaar....is gezakt!pfff,,,heerlijk gewoon.Fijne avond !!