Dag 6

12 augustus 2017 - Anuradhapura, Sri Lanka

Vanochtend eerst los maak oefeningen gedaan en daarna de SFQ , 20 minuten versie.

op mijn hotelkamer met airco aan, hier is het om 7:00 uur al z'on 28 graden.

SFQ gaat goed, wel steeds nu aanpassen aan reisschema op lokatie.

succes weer vandaag en de rest van de 94 dagen!

1. Loeki van Doorn:
    12 augustus 2017
    45 min oefeningen gedaan, lekker rustgevend. Qua ademhaling gaat het nog niet allemaal volgens het boekje, maar alla!
    Een vraagje Pierre. Als je oefening 7 een paar keer herhaalt, begin je dan toch steeds weer met linker been?
    Succes en een fijne (vakantie-)dag allemaal!!
  2. Elly Weeland:
    12 augustus 2017
    Op dag 7 vanwege de nattigheid binnen SFQ gedaan. Een beetje sneller dan anders. Ik ga liever naar buiten..
  3. Ilse van Haneghem:
    12 augustus 2017
    Ik heb gewacht tot het droog was om het buiten te kunnen doen. Het was prachtig met die regen op alle bloemen en blaadjes. Ik heb genoten.
    Fijne dag allemaal
  4. Nell van Hartevelt:
    12 augustus 2017
    Hier is het ook droog nu, ook ik kon lekker naar buiten met jazeker, zelfs een zonnetje er bij! Nog maar 20 minuten, misschien morgen weer wat langer. Maar doe ook een sessie in bed 's morgens vroeg en Jin Shin Jyutsu, waarbij je je handen als "startkabels" gebruikt op diverse acupunctuur punten.
    Loeki: de 1e serie van 7 begin je met je linkerbeen, de 2e met rechts enzovoort.
    Fijne dag allemaal!
  5. Elly Weeland:
    12 augustus 2017
    Goed beter worden Nell ! Je weet ongetwijfeld wel hoe je dat kunt doen hè...
  6. Joke Schreurs:
    12 augustus 2017
    Ik voelde me vanmorgen geroepen om veel te lezen in het boek Chunyi Lin. Daat ben ik een beetje in weggezonjen. Heb vanmiddag de oefening gedaan en die gaan steeds beter.
  7. Ria Traas:
    12 augustus 2017
    Vanavond weer lekker bezig geweest met de oefeningen.Wel op rustige plek gedaan;in de slaapkamer.Buiten was t niet echt lekker.