3 weken

27 augustus 2017 - Middelburg, Nederland

Morgen gaan we alweer de 4de week in, het gaat snel voor je het wet zitten we aan de 100 dagen.

Door de vakantie reis hoofdzakelijk de SFQ s'avonds gedaan en dan merk ik dat max 20 minuten voldoende is.

Morgen weer gaan werken dan pak ik het s'morgens weer op, dan zal de 30-40 minuten makkelijker te halen zijn.

Heeft te maken met de Yin en Yang energie.

Allemaal weer succes en hou vol!

Groet Pierr

1. Nell van Hartevelt:
    Goede dag allemaal!
    Nu gaat het erom of je SFQ zo hebt ingepland in je dagelijkse ritme dat je het niet meer wilt missen. Bij een moment van twijfel: focus dan op het geweldige gevoel, het kadootje dat je krijgt, door de oefening van lichaam én geest! Vergeet niet de woorden die Pierre altijd aanhaalt: je hebt goed- beter- best.
    Wanneer je niet op zijn best bent, ga voor beter! Je bent altijd al goed...
    Succes en tot ziens allemaal, Nell
  2. Elly Weeland:
    Goeiedag allemaal

Het gaat heel goed! Bij mij zit SFQ 's ochtends om een uur of zeven in mijn systeem. Daar heb ik het beste gevoel bij. Het doet me goed een vast ritme aan te houden. En de ene keer gaat het beter dan een andere, maar als je maar je best doet he. Dat vind ik belangrijk!
    Groeten Elly
  3. Loeki van Doorn:
    Dag 20, 21 en 22,
    Welkom weer thuis In het land der werkenden Pierre! Mooi reis gehad zo te lezen en zien
    De oefeningen gaan de ene keer best, dan weer beter en dan weer goed. Heb nu vak en kan de oef beter 's morgens plannen. Gaat lekker dus volhouden allemaal!!
  4. Joke Schreurs:
    28 augustus 2017
    Welkom thuis Pierre. Fijn te horen dat je reis heel mooi is geweest.
    Ook hier gaat het goed beter best. Deze week wat in de lappenmand maar doe dan zittend se SFQ. Voel daarbij ook de energie en dat vind ik best. Mijn inplannig is in de loop van de ochtend en 's avonds voor het slapen gaan. Dan voel ik enorm veel energie. Wij zijn al 3 weken ver en vindt het heel mooi om te doen en wil het niet meer missen. Veel succes allemaal.
  5. Elly Weeland:
    Goeiemorgen allemaal
    Vanochtend dag 23 alweer! heerlijk buiten SFQ gedaan. Pierre wil je eens uitleggen wat het verschil is met het tijdstip van de dag en hoe het dan zit met yin yang energie?
    Loeki fijne vakantie en allen een fijne dag.
    Groeten Elly
  6. Ilse van Haneghem:
    29 augustus 2017
    Ik heb het gisteren voor het eerst 's avonds laat gedaan. Ik was bang dat ik last zou hebben van de energie en heb nog even opgezeten, maar ik heb prima geslapen. Wel fijn, in het tuinhuis met de kaarsjes aan.
    Fijne dag allemaal
  7. Joke Schreurs:
    29 augustus 2017
    Hoi Ilse ik doe SFQ altijd als 2e keer 's avonds. Ongeveer 15 min. Ook ik slaap daar heerlijk op en geen last van energie. Rol gelijk mijn bedje in.
  8. Joke Schreurs:
    30 augustus 2017
    Heerlijk weer even buiten gestaan. Ook even bewust zijn van de kleuren, geuren, bomen, lucht.......alles om je heen na zo'n regenbui. Heb nu weer 30 min gestaan. Ging heel goed voelde weer veel energie en het is vertrouwd aan het worden. Allemaal weer een fijne dag . Het regent maar geniet wel....